Продавець ⭐ Medof - Ваш меблевий магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
549 відгуків
⭐ Medof - Ваш меблевий магазин
+380 (97) 347-02-02
+380 (66) 347-02-02
+380 (73) 347-02-02
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Покупець має право протягом 14 днів обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі), якщо товар не підходить формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару (меблів) або повернення вартості проводиться, якщо: він не використовувався, не був у збірці (монтажі); збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики; неушкоджена упаковка; є товарний чек або товарно-транспортна накладна служби експрес доставки ( "Нова пошта", "Інтайм", "делівері", "Міст-Експрес", "Автолюкс", інші.), виданий покупцеві разом з товаром. Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Повернення товару здійснюється на заздалегідь обумовлене поштове відділення. Товар із заводським браком повертається за рахунок Магазину. В іншому випадку - за рахунок Покупця. Після отримання товару Магазин зобов'язується повернути кошти на Ваш рахунок в строки передбачені чинним законодавством. Після повернення товару Покупець повинен повідомити номер ТТН. Шановні клієнти! Будь ласка, перевіряйте комплектацію і зовнішній вигляд товару під час його отримання! Покупець самостійно несе відповідальність за зовнішній вигляд і комплектацію товару після його отримання.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner